nazmom biz 4 aylık iken yatpırdık lokal anestezi ile 1 haftaya kalmadan ileşti süreç çok iyi geçti bizim için . Sürekli altını değiştirin yanı kaka yaptığında , ilk 3 gün karton bardak sonra vazelinli bez kullandık yapışmasın yada bir şey bulaşmasın diye . Hemen geçiyor korkmayın