5 yaşınds oğlum salı günü ana okuluna başlıycak ama konusu dahi açıldığında gitmiycem diye ağlıyor. Bende gelıcem yanında olucam bırakmıycam senı dıyorum ama yokkk. Bende ayrı asla durmuyor nasıl yapıcam bılmıyorum. Bana fikir verebilcek var mı nasıl alıştırabılırım. Hikaye olarak anlatıyorm işte cocukken ben cok korkuyodm okula gıtmekten , oraya gıdınce bır suruu arkadasım oldu bır daha eve gelmıycem dıye ağladım falan gülüyor o an sonra ben gitmem dıyor yıne 😊 Çok streslıyımmmm