Arsylda1 Acil yardım 39 derece dirençli ateş ateş düşürücü dönüşümlü gidiyoruz kaka kan temiz crp 3 aranızda sağlıkçı var mı hastaneden taburcu ettiler ama ateş ishal devam ediyor ne yapabiliriz
simitayranseverim Arsylda1 çok geçmiş olsun 39 çok yüksek değil mi bir acile mi gitseniz acaba. Allah acil şifalar versin.
simitayranseverim Arsylda1 tez zamanda sağlıcakla evinize dönerseniz inşallah bizde 2 aylıkken yatmıştık antibiyotik ve serum tedavisi uygulanmıştı zor süreç ama geçiyor moralinizi yüksek tutmaya çalışın Allah yardımcınız olsun 🙏🌸