kuzeycinarbaby dava icin dilekceni verdikten kisa sure sonra, polis tarafindan telefonla araniyorsun, ve seninle ilgi maddi seyler soruyor.
Uzerine ev araba var mi?
Gelirin var mi?
Kiminle yasiyorsun? Evin gecimini kim sagliyor?
Gibi maddi sorular. Ayni sorular karsi tarafa da soruluyor, bu olasi nafaka icin, mahkeme arastirmasi.
Kendin icin de, cocugun icin de nafaka talep edebilirsin, ama…
Verilecek olan nafakayla bir ayini pasalar gibi gecindirecegini sanma. Sadece coook cuzi bir miktar oluyor,
Tabii bosanacagin adam, ayda milyonlar kazaniyor dersen o baska.
Davayi cekismeli olarak acarsan, bu is seneleeeeer surer, senin icin cok yipratici olur.hem maddi, hem manevi.
Aranizda evlilik bagi bitmişse, uzatma.
He ben ayrilmak istemiyorum vs. Dersen, orasi baska.
Benim sana tavsiyem, aranizda bir protokol olusturun. Isteklerini makulce yaz ve anlasmali olarak tek celsede bosanin bitsin.
Emin ol karsi tarafa bisey olmuyor, olan sana ve seninle birlikte yasayan bebene olur.
Hakkinizda hayirlisi olsun🥰