tazeeanne1 Bebeğimi birkaç saatliğine bile olsa kimseye bırakamayacakmışım gibi hissediyorum doğduğundan beri emzik, biberon asla tutmadı. Tüm işlerimde yanımda götürdüm şuan 8 aylık ve ek gıdaya alışmasıyla birlikte sütümü sağıp kaşıkla verince kısmen de olsa alıyor ama halâ tabi emmek istediğinde huysuzlanıyor. Bu nedenlerden dolayı kimseye bırakamayacakmışım gibi geliyor ben olmazsam bıraktığım kişiler zorlanır gibi geliyor. Aklım bebeğimde kalacağına benimle olsun diyorum ama işe başlamama çok az kaldı her ne kadar evden çalışsam da gün boyu bebeğimle temas halinde olacağım ve bakan kişilere emanet edebilmem gerekiyor. Eşimin ailesi bakacak ve gözleri gibi bakacaklarına hiç şüphem yok ama ben genel olarak bebeğimi birkaç saatliğine bile olsa ne zaman bırakabilecek gibi hissedeceğim? Tecrübeli annelerden bilgi istiyorum 🩷
syldz61 Ah canim benim , çalışan anneler olarak hep geçtik o yollardan. Ben ilkinde böyleydm şimdi daha iyiyim. Ne güzel ki yanında ilgilenecek hem de aileden birileri var. Her şey güzel olack, evden çalışmak çok büyük artı senin için.
tazeeanne1 syldz61 yorumunuz beni çok iyi hissettirdi. Benzer yollardan geçen birisinin bunun geçeceğini söylemesi motive ediyor beni😍😍