Aselduru34 1,5 yaşında kızımla gittim nisan ayında inanın hiç zorluk yaşamadım diyebilirim Allah yardım ediyor tavaf ederken kanguruda taşıdık o kadar rahat oluyor ki kesinlikle almalısınız bol bol kıyafet götürün strese girmeyin ben çok korkmuştum hasta ederim diye hiç hasta olmadan gidip geldik çok şükür