birceismom biliyorum size şu an çok zor geliyor bende hatta her anne aynı süreçlerden geçiyor,o zamanlar lohusayken kaynanam yanımdaydı yardım için kızım akşamları gaz sancıısndan krize girerdi her ağladığında yanıma getirirdi al emzir diye hani doktorlar da diyor ya ık dese meme guk dese meme verin diye bende sancısı daha çok artar diye korkardım emzirmeye, lohusalık ta etkiliyor tabiki ama kızım şu an 18 aylık olmak üzere ve ben zaman nasıl geçti anlamadım 1 ay önceki fotoğraflarına baktığım zaman bile çok küçük gibi geliyor, bir ay daha geçsin size gülmeye başlayacak ufak ufak sesler çıkaracak büyüdükçe daha çok tadını çıkaracaksınız anneliğin 🥰 mutlaka üst gazını çıkarın, youtubeda araştırın I love you masajı var onu deneyin, ayaklarını sıcak tutun, ılık su dolu kovaya sokun akşamları iyi gelir, bol bol kucağınıza alın, sling yada kanguru iyi gelebilir, yediklerinize kimyon katın sizin sütünüzden de geçebilir