Kızlar şu an uzun yoldayız, yeğenimin ilacı (augmentin) buz kübü falan koyduk ama ılıdı yani normalde antibiyotık buzdolabında saklanması gerekiyor ya, bozulmuş mudur? İçirsek bi sıkıntı olur mu acaba, bildiğim kadarıyla parayla satın da alamıyoruz napalım bilemedik