perla_ bence eril enerji kadına yakışmıyor , eşinin kıyafetini giymek evin bereketini azaltır diye duymuştum , hem de çoğu erkek kendi kıyafetini giyen bir karısı olmasından hoşlanmaz benim kanaatim , boşver kadın olmak çok güzel şıkır şıkır giyinip süslenmek püslenmek ve sana ne dicem erkek bebekler de annelerinin bakımlı olmasından keyifleniyor benim 2 aylık bebeğim bile makyajlı görünce beni daha bir dikkatle bakar 😂😂