Kızlar 13 aylık bebeğim var kilo konusunda sıkıntı çektiğimiz için doktorumuz bizi gelişimsel pediatriye yönlendirdi Ondada biliyorsunuz bir sürü SORULAR soruyorlar işte hani bebeğin kullandığı kelimeler işte tepkileri komutları alıyor mu gibisinden bebeğimin şu an çok net bir şekilde 15 adet ağzından çıkan kelimeleri de çok nettir ama gelişimsel anne kelimesini de söylemesi gerektiğini söyledi kızım geldi attı düştü gel gel abla abi ya sayamadım bir sürü kelimesi var ama gelişimsel ısrarla bana anne demeli diyor böyle bir şey başına gelen var mı doktorunuz da bir ay sonra randevumuz var çok kafama takıldı