YorgunAmaMutluAnne Ben mustela kullanıyordum fiyatından ötürü değiştirmek istiyorum sizler hangisini kullanıyorsunuz memnun musunuz
Omeraslan YorgunAmaMutluAnne ecowell kullanıyordum. Şimdi Biobaby ya geçtim. İki aydır onu kullanıyorum. Çok iyi diyemem ama sorun yaşamadık
YorgunAmaMutluAnne Omeraslan bir sampuanı o kadar pahali almaya ne gerek var ki 🤔mustela 600 tl oda bin tl falan mı
forumgurmesi Ecowell kullanıyorum ama musteladan pahalı sanırım. Hep indirimdeyken 2 3 tane stokluyorum.
saremomm_ soncahilbukucuu doğduğundan beri kullanıyorum ben canım olabilir benim doktorum bir sakınca görmüyor 😊
ikicocukannesi123 soncahilbukucuu merhaba bende sebamed kullanıyorum neden önermiyorlar bilginiz var mı değiştiririm bende bilmiyordum
momikaa YorgunAmaMutluAnne geçen aya kadar ecowell kullanıyorduk 28 aylık unibaby almıştım aciliyetten o bitince ne alırım bilmiyorum fiyatlar çok yüksek