smnrkyy Lohusalıkta insanın bir anı bir anını tutmuyor gerçekten ama 35.günden bildiriyorum ki ilk bir ayı atlatınca işler biraz daha yoluna giriyor. Hem biz ona alışıyoruz hem de o dünyaya alışıyor galiba. Biz meme+mama ile ilerliyoruz o biraz yorucu ama sende bu sorun da yoksa çok daha rahat ilerleyeceksin buna inan🙏🏻 Gaz sorunu bizde de var, ben de kiraz çekirdekli kemerden aldım, hipp marka anne çayı içiyorum ve direkt süt ürünlerini kestim, süt, kaymak, muhallebi, dondurma tarzı. Bu da biraz işe yaradı gibi. Bir de kalça ultrasonu sonrasında bacak hareketleri yapmaya başladık o da rahatlattı. Ana kucağında kendini sallaması da destek oluyor gibi ama bunda daha yeniyiz çok fazla deneyimleyemedik