defnekusum_ @ruyacarboga
Aldığım ilaçlar ile 2 günde düzeldim ağlama krizi bitti kaygı stres ortadan kalktı. Olduğum yerde duramama nefes darlığı hepsi bir anda bitti. Fiziki olarak düzeldim. Psikolojim de iyi duruma geldi. Ama bebeğimi emziremiyorum paxera kullansan çoğu anne emziyormus. Benim çocuğa uyku yaptığı an bıraktık. Dün ilk kez denedik. İlaçları bırakırsam eskiye dönerim çocuğa faydan olmaz. İlaçları bırakmadan devam edersem de emziremem. Ve sürekli sütüm geliyor. Boşa gidiyor harcanıyor çocuğum faydalanamıyor. Ama bu halde de ona iyi gelmiyor. Onun sağlığı daha önemli.
Sonuç olarak ilaca devam edip çocuğumla öyle ilgilenmeye bağ kurmaya çalışacağım. Sağlam olmazsam onunla düzgün bir şekilde ilgilenemem. Kaygımı stresimi korkumu çocuğa yansıtmak istemiyorum. Emzirememek çok ağır gelecek onu da atlatmaya calısacagım