MssKrks Adetime daha 13 gün var ancak aşırı derecede göğüslerimde ara ara sızlama oluyor. Daha önce hiç olmamış şekilde.. 1. Çocuğu istiyoruz öyle bi test yapalım dedim sanki çok çok silik bir çizgi var gibi ancak emin olamadım sizce var mı ☺️
Kyfz Var. Çok silik ama benim de böyleydi ertesi gün yaptım bir tık daha belirginleşmişti. Birkaç saat bekleyin az daha koyulaşabilir
syldz61 Bence silik çizgi falan görünmüyor kuruma çizgisi o. Aynı zamanda adetinize 13 gün varsa ilişkinin üstünden kaç gün geçti ki test bakıyorsunuz, çok erken.
MssKrks syldz61 Testi yapar yapmaz göründü ama öyle beklemedim, kızımı da adetim bir hafta geçtikten sonra verdiğim kanda tesadüfen öğrenmiştim belki bunda da öyle bir durum mu diye düşündüm. Teşekkürler yinede ilerleyen günlerde tekrar denerim testi
subrk MssKrks 13 gün kala girmeniz mümkün değil bence.14 günde yumurta döllenir zaten.Bence yumurtlama günündesiniz. Bugünü değerlendirin derim
kupakizi_ subrk 13 gün kala girmeniz mümkün değil bence.14 günde yumurta döllenir zaten.Bence yumurtlama günündesiniz. Bugünü değerlendirin derim Öyle bir şey vardı demi yumurtlama günü test yanılabiliyordu sanki 🫠