Dorask alpaslanmom_ yarım cm bile çok farkediyormus keşke 38 olsaydı bizim de ama sizin maşallah sonrasında da çok güzel büyümüş ayda 2 cm mi büyüyordu acaba bir de kaç cm dogdu baş cevresi
Dorask durueflin1702 inşallah öyledir bugün farklı bir doktora götürdüm görür görmez olcmeden başı küçük dedi sonra ölçtü 37.5 takip edelim vücuduna göre küçük dedi
Dorask alpaslanmom_ bizim de ortalama o kadar büyüyor ama yine de küçük diyorlar 35 ortalama doğmuş bizimki ortalamanın altinda
alpaslanmom_ Dorask bizim doktorumuz öğretim üyesi ve çok donanımlı bilgili bir doktor hiç öyle bir şey demedi bize bence doktorunuzu değiştirip farklı bir doktora gösterin
Dorask alpaslanmom_ iki doktora gittim haftaya başka bir doktora daha göstereceğim böyle de hep kafam karışıyor