Merhaba bebeğim de 1 aydır geçmeyen pişik var ne yaptıysak geçmedi dr ishal olduğu ićin geçmediğini söyledi ishali düzenlemek için bebelac lf mama kullanmamızı önerdi aranız da kullanan varmı ? Ve etkisini kaçgüne gösteriyor bizim bugün 2. Günümüz ve tadını beğenmesiği ićin zorla içiriyorum beraberin de anne sütü de alıyor