kızlar ben yeniden bir hayata başlamak istiyorum artık o kdr bunaldım ki bi önceki postlarımı bilen bilir kumar bagımlısı bir adamla evliyim 2 cocugumu bu evlililte ziyan etmek istemiyorum
ayrı eve cıksam eşyam yok kira ödeyecek param yok cocuklarıma bakacak kimsem yok ne yapacam edecm blmyorum ama kararım kesin yarın boşanma davası açacağım cocuklarımı bu adama vermez devlet demi ben onlarsız bir hayat düşünemem zaten
kendisi ne ilgileniyor ne ediyor cpcuklarla olmasa da olur böyle bir baba
allah askına ne yapacam ne edecem bana yardımcı olun allah rızaıs için