Anneler, ben 2. Bebeğimi bekliyorum,erkek. Kızımın bütün herşeyini kullanmayı bıraktıkça dağıtmıştım. Kıyafetlerini ,reflü yatağını vs. Süt sağma makinesini bile hemen birine verdim kalabalık sevmediğim için. Ama şimdi birçoğuna ihtiyacım var. Kısa dönem kullanılacak ve hemen küçülecek şeyler için çok masraf yapmak istemiyorum. Fiyatlar malûm. Bu dönemde fazla çeşit gerekebiliyor. O yüzden sizden temiz ve elden çıkarmayı düşündüğünüz varsa yenidoğan dönemi için ücret karşılığında almak isterim.