momyyorgun ben de aynı durumdayım. 4 ay sonra 5 yaşına girecek. Küçük kızım da 5 aylık daha, sürekli onunla ilgileniyosun benimle ilgilenmiyosun diyo, kreşe yazdırdım bende, yoksa evde sürekli televizyona maruz kaliyo, oyuncaklarıyla da sürekli oynamak istemiyo haliyle,
Sizinki şuan daha zor. Hem lohusasiniz hem de bebek daha çok küçük. Eşinizden veya varsa büyüklerinizden destek almakta fayda vqrz sizin yerinizi tutmazlar asla ama, en azında evde baskalari daha yakından ilgilenebilir büyüğü ile.