pozitifanne06 Bugün duvari boyamasına izin vermedim diye, sonra bana vurmasına izin vermedim diye, en son da camdan bakarken çöpçü amcalar çöpü aldı diye krizlere girdi 😂 camdan bağırıyor alma alma çöpçü amca alma alma diye 🥲 sizin bebisler de böyle mi
linamom3 pozitifanne06 ağlarken burnunu sildiğim sümüklü peçetesini attım diye saatlerce o benim diye ağladı Sonuç: o sümüklü peçete çöpten alındı 😩 canım peçetem canım peçetem diye gezdi durdu😂 kafama huni geçirmeme ramak kaldı 😂😂 bu 2 yaş gümbür gümbür
binnur37 pozitifanne06 Geçen akşam yemek yediriyordum saçı ağzına girmiş kızım saçını çek ağzından pislenmiş dediğim için ağladı ve yemek yememek için kendini yerlere attı mal gibi baka kaldım … İnstagramda bi kadın oğluma jandarma diyorum jandarcam diye ağlıyor demesi geldi aklıma 🙄 Allahım sen akıl sağlığımızı koru 🤲
kupakizi_ pozitifanne06 bu saatte ayaktayız çünkü oğlum 1 yaş sendromunda ve uyumayı reddediyor. 2 yaş postlarını gördükçe ağlamak istiyorum 🥱😫😫😫😫
pozitifanne06 gizememre itiraf ediyorum 2 yaş bir yaştan daha kolay bence, çünkü sürekli yapisiyodu pacamdan ayrilmiyodu sürekli emmek istiyordu gece uykuları duzensizdi iştah yoktu seçici besleniyodu bunlar çok şükür geçti ama ağlama ve sinir krizleri başladı ve çok hareketli her yeri mahvediyo 😅
pozitifanne06 linamom3 ayyy djdjdkkd o Instagram’da ki muzu dikisle dikmeolaylari abartı sanıyorum hiç değilmis muzu soydum diye bile agliyo 😂
pozitifanne06 kupakizi_ 2 yaş uyku konusunda daha fena ya gerileye gerileye 7-8 saat kaldı günde toplam 😑😭
mercankus pozitifanne06 oğlum beş yaşında hıc yaşamadım ya uyumlu bı çocuktu hep konuşarak sakin kaldık ama ıkı gun tatıl yaptık arkadaş grubuyla ıkı buçuk yaşında oğlu ve bebeği vardı aman Allah kolaylık versin çocuk sürekli çığlık atıyor ses kalmamış kesılmıs cocukta
pozitifanne06 mercankus ay hiç geçirmeyen de mi var şaşkınım. Benim kız doğuştan inatçı ama ya huyu bu demek ki 🥲
Gul-42 mercankus benim oğlum kreşe başlayana kadar öyleydi başladı bir açıldı pir açıldı🙈😂hele değişik hareketler yapan çocukları falan bir görsün hiç duramıyor
AlpSol pozitifanne06 sinirlenince kapıyı şat diye kapattığı için kapı camları kırıldı, gerisini siz düşünün) Duvarların halini demiyorum bile artık saldım ben de Geçsin boyaması sonra temizleyeceğim))
pozitifanne06 AlpSol ben de parkeyi saldim tüm yer boya içinde Allah’tan çok halı yok evde 😂 ayy aynı engellemeye çalışınca da çığlık çığlığa 😶🌫️
Gul-42 pozitifanne06 dedim bile inanın aşırııı özgürlükçü dönem bağımsız dönem tam birey olma dönemi aşırı zorlandım ekimde 4 yaşına girecek 4 yaş nasıl acaba😃