1ay 7günlük oğluşum var 4.230gr doğdu sürekli emmek istiyor uyanık olduğu zamanlardayada uyıcak emzikte tutmuyor etrafa da bakınmıyor daha emmediği zamnlardada ağlıyor doktor kilolu doğduğu İçin beslenmesi diğer bebeklere göre fazla olur dedi.benimle aynı durumda olan varmı ?