Kızlar merhaba bende bir seneye yakındır anal fissür var. Sürekli tekrarlıyor . En son bir ay önce ağrı bi geldi daha da gitmedi. Çok kötü durumdayım başka başka doktorlara göründüm ameliyat tan başka çaresi yok kronik leşmiş. Çok araştırdım baya çelişkiler var ameliyat da. Birisi kası komple kesiyor , bana doktor yarısını kesicez diyor. Yaşadığım şehirdeki doktorlara da güvenemiyorum açıkcası. Ameliyat olup kurtuldum diyen varmı. Ve ya kronikken ilaçlarla iyileştiren. Bu hafta karar vermem lazım artık .