misssunshine Merhabalar, kendimiz için yatak bakınıyoruz da önerebileceğiniz, memnun kaldığınız varsa söyler misiniz 😶🌫️ hatta hiç önermediğiniz varsa onu da belirtebilirsiniz.
2_oglanannesi misssunshine misssunshine 8 yıl önce yataştan victoril acua adında bi yatak aldık. Allahım yok böyle bi rahatlık bayılıyorum yatağıma diyebilirim. Ama kaldırmışlar o seriyi üretimi maliyetli olduğu için fiyatıda çok yükselmiş falan. Ama siz yataştan bu yatağı söyleyerek sorabilirsiniz. Kesinlikle öneririm ona benzer başka seri çıkmıştır belki
misssunshine 2_oglanannesi yataş’a gidip bakmıştım epey rahat modeller vardı ama internette bakınca çökme, tiftiklenme gibi şikayetler görünce kafam karıştı biraz
tonymontana misssunshine 10 yil falan oldu sanirim cokme durumu vs yok tas gibi hala ben cok memnunum
2_oglanannesi misssunshine bizim yatak yaysız seri sadece sünger asla çökme olmadı. Tiftiklenme çok hafif var ama 8 yıl oldu üzerine kaç kat çarşaf seriyorum tiftik olayına hiç takılmadım
D_deniz misssunshine İstikbal iki üç yılda ilkz zamanki halini yitirdi. Yatak uzmanı İşbir yatak olabilir bence
SheDoesntCare misssunshine İstikbal Serra yatak odasını kullanıyorum beğenerek aldık 2 yıl önce gayet güzel
[silindi] yesim42 valla 13 sene oldu model falan hic aklimda degil model yazan yerlerin yazilari silindi
nadidelifora yesim42 merhaba. Yakın zamanda deneme şansım oldu bende araştırma yapıyorum. Yataş black ice modeli en çok içimize sinen oldu. Baza başlık ve yatak seti olarak.Aslında yatsanda bir tane set beğendim ama fiyatı 90bin küsurdu🥹 yatak alacaksan yatak markasından almak gerekiyor bence. Yani istikbal Bellona gibi mobilya uretenden değilde yatsan Yataş İşbir gibi markalara bakmak lazım.
mrv34- misssunshine istikbalden 3.5 sene önce evlenirken mağazadaki en iyi yatağı almıştık ama maalesef iyi değil , kayınpederim yataşta çalışmıştı her şeyi çok kaliteli onlar da yataş yatak kullanıyor 8 senedir filen onlarınki çok rahat bizimki değil 🌸 bide istikbaldeki çöker gibi oldu yüksek değil yataştaki yüksekti