Merhaba ben 1 hafta oldu oğlumun emzirmesini sonlandıralı. Tek memeden emzirdiğim için doluyordu. İlk üç gün çok hafif sağdım aşırı şişlik olmuştu. Bir hafta geçti ama hala sertlik de var ağrı da sıcak duşta masaj sonra soğuk kompres falan denedim bi şeyler ama durum bu napmalıyım? Sağmalı mıyım beklemeli miyim ?