Selamlar kızlar nasılsınz konuya şurdan baslayım ikizlerim doğduktan 1 sene içinde spiral taktırdım ikizlerim şuanda 4.5 yasındalar ve spiral kanama günümü artırdı + yeri geliyor ped dahi dayanmıyor taktıgım an kanamam dısa bile cıkabiliyo ilk iki gün leke daha sonra ise asırı kanamaya dönüşüyor doktora gittim sıkıntı olmadıgını söyledi ama ben kanama gününün ve kanamamın cogalmasından artık rahatszlık duyuyorum geçen dahiliyeye gittim mesela kan değerlerim düşmüş kan ilacı verdi birde bu spirali taktırdım taktıralı eşim asla içime bosalmadı bizimki sadece önlem amaclı bişeydi ama artık rahatszlık duyuyorum diyorum ki spiral cıkartsam onun yerine doğum kontrol hapı kullansam bide eşimde korunuyor her şekilde en azından kanamam biraz daha aza düşer mi ki diye düşündüm benim gibi olan varmı sizce napmalı doğum kontol hapı kullanıp memnun kalan varmı kilo falan yapıyor mu sizce napmalı fikirlerinizi alabilirmiyim