bossmomm Kızlar saçı ne zaman kestirmeliyiz ben bu aralar kestirmek istiyorum gür gelmesinden ziyade eşit gelsin istiyorum arka kısmı az var yan ve teperlede çok uzamış gür değil ma arkasıda uyumlu olsun istiyorum. Bu durumda kaç numaraya vurmak gerekiir
Zlm bossmomm valla ben kıyamadım 4 yaş 4 aylık hala kestirmedim 😊kuaförler bilir ama götürüp söyleseniz. Birde ecowell kullandım ben çok güzel uzatıyo
bossmomm Zlm ya benim bebeğin uzuyor sıkıntı yok ama doğduğundan beri öndekiler arkadakinden çok uzun arkadakiler sabki hep aynı duruyor birde aşırı yumuşak ezilmiş pamuk gibi