bir1anne ince çok güzel desenli şallar var bende doğumdan sonra bi çok şalı yapamadım hep incelere gitti elim çok rahat ve şıklar. Zayıf olsanız da tülbent ne yazık ki yaşlı gösteriyor. Örnek olarak görsel atıyorum. Bir de keten pamuk çok güzel sade takımlar var beden beden onlara da bakabilirsin şimdi imkan ve beden aralığı çok fazla kendini kötü hissetme 🫂 çabasız da şık olabilirsin
