3,5aylık bebegim var.gece emzirmesi yapıyorum 2 kere.ama bebek uyuyor yani ben kaldırıyorum.uzamış sarılıgı oldugu için.dokotrlar artık uyandırma dediler.gece emzirmesini ne zaman bıraktınız birde gaz cıkarması için sırtını sıvazlıyorum ama cıkarmıyor.siz ne zaman bıraktınız gazını cıkarmayı