aryabebek473_ Kızlar bebeğim 1 yaşında asla yemiyor günlük bir kaseyi doldurmuyor yedikleri çok çaresizim çokk doktora gittik iştah şurubu verdi fayda etmedi sadece süt içmek istiyor uykusu düzene girdi ama bu yemek konusu asla düzelmedi
namkoll aryabebek473_ 1 yaş için normal birşey bu bence benimkide hep emerdi yemezdi. Bu kadar kafaya takılacak birşey değil bence Benimki 24 gün sonra 3 yaşına girecek bazen çok iyi bazen hiç yemiyor