Aöf 2 senelik okuyordum çocuklar olunca o 1 dersi bir türlü veremedim ama geçtiğimiz yaz okulunda verdim çok şükür ve mezun oldum.yeni bir kadarla dgs hazırlanıp 4 seneye tamamlamak istiyorum bu da benim eylül ayıyla beraber gelen güzel bir kararım olsun inşallah 🌸🌸