Evet kızlar sorum başlıkta saklı 🤦🏻♀️ kızım 19 aylık oldu ama hala ayda en az 2 3 kere özellikle geceleri bizi çıldırtan gaz sancısı çekiyor yediğimize içtiğimize dikkat ediyorum ama yok bu gece gene sabahladım o ağlamaktan ben çare aramaktan helak olduk varmı bu şeye çaresi olan? Vallahi gece gündüz duacısı olurum