aslanbebis Kızlar evde yaptığım testlere göre hamileyim iki belirgin çizgi çıkıyor testlerde . Son adet tarihim 27 temmuz , keseyi görmeye ne zaman gitmeliyim? Şuan 5 haftalık mı sayılıyor ?