grbtt İştahlı bebeğim 9. aya girince hiçbirşey yemez oldu çok huysuz çok huzursuz sürekli ağlıyor :( kimseyi istemiyor bambaşka biri oldu. İshal olmuştu ilaç kullandık daha tam geçmedi