bbk88 Kızlar benim doktorum serum fizyolojik verdi sadece burun aspiratöru demedi . bu şekilde burun temizliği yapan var mı sadece serum fizyolojikle bebek kendi hapsiriyor çıkarıyor
aselkussum bbk88 vala ben serum sonrası çekiyorum tabi her zaman degil bazen bakıyorum gelen bişey olmadı mı çekiyorum yumuşadıği çin hemen geliyo zaten
nunumm bbk88 çekmen lazım canım bruno aspiratör al birde serum fizyolojik uçları oluyor burun kanalını kapatan dışarı kaçmasın diye.
eymenayazmom bbk88 hep çekmenize gerek her iki tarafa yan yatırarak sıkın yavaş şekilde sonra o su çıksın diğer tarafa aynı şekilde sonra yüzü üstü sırtına vurun kubbe şeklinde yapın elinizi sonra hafif çekmek yeterli
Kitsu İllaki çekmeniz gerekiyor. Şarjlı Nexus kullanıyorum oneririm aylarca boşuna çocuğa işkence yapmisim
bbk88 Kitsu bana çekmem gerektiğini söylemedi sadece bu şekilde yeterli dedi.dediginizle kolay oluyor dimi korkulacak birsey var mi
onceuponatime_ bbk88 ben sadece serum fizyolojik sıkıyorum genelde kendi çıkıyor veya serumdan sonra hapşırınca çıkıyor
Kitsu bbk88 korkulacak hiçbir şey yok öncelikle. Bende internette öyle görmüştüm doktorumuz çekin dedi. Sadece serum sıktığımizda nemleniyor. Bir de ben hızlı sıkmak istemedim o yöntemle almak istemedim yani yavaşça nemlendirdim hep
aselkussum bbk88 bı bak dene canım o zaman yikamayala rahatliyosa çekme bazen çok kuru oluyo bişey çıkmayınca çekiyorum o şekilde geliyo bazende dediğim gibi hapsirikla atiyo ama zaten zar zor yaptırdığı için çıkmazda diye direk çekiyorum ama çoğu zaman çıkıyor
bbk88 onceuponatime_ heh bana da doktor öyle dedi kac aylik bebisinizzz🥰 peki size doktor mu bu şekilde yap dedi
onceuponatime_ bbk88 4.5 aylık oğlum doktora sormadım açıkçası, aspiratör falan da almıştım ben ama baktım fizyolojikle çıkıyor aspiratörle uğraşmadım çünkü bebeğimi sabit tutamıyorum beceremiyorum manuelleri 😅
bbk88 nunumm Teşekkür ederim bana doktorum demedi oyuzden sormak istedim çek demedi bana bir sorayım dedim 🤗
smyyeasel Ben nefesle çekilen aspiratör+serum fizyolojik kullanıyorum işlem sırasında çok ağlıyor ama sonrasında baya rahatlıyor😇
bbk88 smyyeasel Kac aylıktan beri kullanıyorsunuz doktorum bana sadece serum fizyolojik verdi işte aspiratorle çek demedi 🥲
smyyeasel 3 aylıkken almıştım.Aslında gerektiğinde kullanıyorum diyebilirim çok şükür 2 ayda 2 kez ihtiyaç duydum burnunda pislik görürsem küçük çengelli iğne işimi gördü😁
bbk88 eymenayazmom her gun 4 defa 3 damla yazdı doktorum ama serum fizyolojik sadece sık dedi aspirator kullan demedi