Selam kızlar 6 yıllık evliyim çamaşır makinem Regal marka ama hiiiçç memnun değilim ne deterjan kokutuyor ne yumuşatıcı düzenli temizliyorum içini dışını hortumuna kadar ama nafile çirkin bir koku ve içinden çamur gibi şeyler çıkıyor. Sizden kullandığınız memnun kaldığınız çamaşır makinesi önerisi istiyorum hani böyle biri yaklaşır mis gibi deterjan kokar ya benimde kıyafetlerim öyle koksun istiyorum 😂 öyle güzel yıkayan bir makine olsun hemen alacağım şimdiden teşekkürler 🥰🌸