Bebeğim reflü yatağında mırıldandı bende kucağıma almak için kolunun altından tutarak kucağıma aldım bi anda çığlık atarak ağlamaya başladı susturamadım geri yatırdım reflü yatağına biraz ağladıktan sonra sustu tekrar kucağıma alayım dedim yine ağladı susturdum bişey mi oldu diye korktum sonra tüm kıyafetlerini çıkarıp vücudunu yağladm görünürde hiçbirşey yoktu bişey olmamıştır değil mi 😔😔😔😔