Doktor gozlerime ısıkla baktı sıkayetımı sordu söyledim baş dönmesi vs dıye dahılıyeye gıt bısey çıkmazsa psikiyatri dedı :( psikolojik sanırım ya napıcam ben böyle ailemin ısrarı uzerıne gıttım zaten keşke gıtmeseydım bısey de yapan olmadı kan tahlılı yapmıyoruz dedıler mal gıbı kaldım orda