Bebeğim 4. Aydan sonra uykuya çok zor geçiyor önceden kucakta hafif sallamaya ninniye uyurdu kendi kendine uyurdu şimdi ise asla o şekilde uyumuyor. Kendi kendine uykulu bir şekilde saatlerce beklese bile kucağa alıp müdahale etmeden uyumuyor müdahaleden kastım da evde kucakta koşar adım yürümek yatağa oturup zıplayarak uyutmak anca o şekilde her yolu denedim saatlerce yatakta zıplayarak uyutuyorum hafif zıplayarak bazende normal. Benim korkum bu zıplamadan beyni sarsılıp kötü bir şey olur mu çok sarsılmıyor ama başka şekilde de uyumuyor ne diz kaldı ne bel perişan haldeyim şu içinde kalıyorum zıplamaktan bir yolu var mı bir şey olur mu lütfen yardım eder misiniz