RundownMom Merhabalar. 48 gün önce doğum yaptım 35.günden bu yana kanamam kesilmişti sadece akıntım vardı. Dünden beri akıntıyla beraber kan gelmeye başladı tekrar. Bu normal mi kanamanın tekrar başlaması?
RundownMom OzgeGunes yarın gideceğim. Ama merak ettim. Yani kanamanın 40 günden uzun sürebileceğini duymuştum ama 10 gün normal akıntı gelip daha sonra tekrar kanamaya dönmesi tuhafıma gitti
[silindi] RundownMom ben 48.günde oldum 9 aydırda düzenli oluyorum. Eğer kan rengi kırmızı ise adettir koyu renkse lohusalıkla ilgili olabilir.
Esdoel RundownMom olur canım kısa aralıklı benim ilk doğumum da lohusaligim 55 gün sürdü 1 hafta kesildi tekrar başladı adet oldum yani düzenli olarak o tarihlerde oldum hep
Defneliva_ RundownMom regl kanaması o :) benim 40ım çıkmadan regl oldum ben. Doktor kontrolüne gittiginizde söyleyin zaten o da baktıgında anlicaktır söyler size