minikkusunanne Merhaba bebeğim 1 ay 5 günlük grip oldu sanırım benden geçti. Hırıltısı var burnu akıyor aspiratörle çekiyoruz. Udi hindi yağı kullansam olur mu kullanan var mı çok mu erken