seyma0661 Kızlar beneğim 5 ay 18 günlük elimizde 1 numara bitmek üzere anne sütü alıyor sadece geceleri 1 kere 120cc veriyorum. 2 numara alsam olur mu? Yada 1 numara alıp 1 ay kullanma süresi var zaten 6.5 ayına kadar onu mu kullanayım
tonymontana seyma0661 2 numara bizimde 5,5 aylikken bitti doktorumuz 2 nunaraya gecin dedi zaten 2 numara stoklamistim
_Hera seyma0661 merhaba 5 ay 20 günlük elimde 1 numara bir tane mama kaldı kullandığım kutu da yarıya indi. Yaklaşık bir haftaya hepsi biter. 5 ay 27 günlük falan olacak bende mi 2 numaraya geçeyim ozaman hiç böyle düşünmemiştim tonymontana 210624 beyzanuroz