btba Acaba bırıncı sınıf, sınıf degıstrme oluyormu, aynı mahalleden komşuyla aynı okula düştük ama aynı sınıf olsun ıstıyordyk farklı sınıf cıkmıs, rıca etsem aynı sınıfa alırlarmı, yoksa beklemelımıyım
yavruaslanlar btba zannetmem asla almazlar bunu mu sunucaksınız komsumla aynı sınıfta olsun cocugum diye
Bsraklc92 Geçen s btba geçen seneden itibaren artık sınıflar e okuldan otomatik yapılıyor her öğrencinin bir kere sınıf değiştirme hakkı var onu da rehberlik servisine gidicek rehber öğretmen sınıfı değişmeli derse değişiyor onun içinde okul açılıp çocuğun sınıf ile ilgili sorun yaşaması lazım yani çok zor değişmesi
1234hevlin btba degısım artık olmuyor. E okul sıstemı otomatık atıyor ogretmenı de ogrencılerı de. Cok sıkıntı bir durum olursa kurul kararı gerekiyor bir defaya mahsus. Ayrıca bçnacızane tavsiyem aynı sınıfa vermeyin zayen cok samımılerse. Bu sefer dıger cocuklarla sosyallesmezler. Ben her zaman derim akraba kankı aynı sınıfta olmamalı bana gore. Hem cetelesme oluyor hem de Baska arkadasa ıhtıyac duymuyorlar. Hem ogretmenler sorun yasarsanız mesela bir kere daha sınıf degıstırme hakkınız olmaz. Ki zaten boyle bir gerekceyle asla degıstırmezler mudur yakınınız degılse tabı
Dondurmalikahve btba Yok olmaz bunu derseniz güler geçerler. Zaten aynı okuldalar yine beraber gidip gelirler.
btba 1234hevlin ne bılım işte getır goturde beraber gıderlerdı ödev yaparlar dı onun ıcın demıstım, uzak cunku okul bırz küçük bıncocugum daha var arada o götürür getururdı dıe ıstemısrın başka ağaçtan degl
1234hevlin btba e aynı okul cıkmıs yine beraber gidip gelebilirler ki. Yine beraber ders calısabılırlet bunun ıcın sınıf aynı olmasa da olur
DenizKusum btba rica ile olacak iş değil. Keyfe göre Sınıf değişikliği yasaklandı. Rehberlik servisinin kararı ile değişim mümkün
mamacitaa_ btba böyle bir değişim mümkün değil artık geçen yıldan değişti. Rehberlik servisinin kararı ile eğer mecburi gerekçeler varsa belki bir ihtimal o da .
btba Yani işte ben yınede bılır kısılere bı sorayın dedm degısklık şuan zaten gıdıp demem olurda ilerde degısıklk istersem bı skntı ıcın hakkm dolar dıe zaten dusundm, yınede bı akıl alıym dedm, ilk deneyımız ilk heycanınız pek bılgm yok
Muhammet btba asla öyle bı hata yapmayin pişman olacağınız aşikar bak arkadaşlar olsun komşular olsun tabiri caizse bana yalvardilar aynı sınıf olsun diye bunun kararını benim vermedgimi soyledim vermiş olsam dahi istemezdim ,artısı yok eksisi var aynı sınıfta olmalarının
btba Muhammet bende olsn istemiştim ama olmamıs ayrı sınıf olmuş, ama degıstıemıcem tek hakkımz varmıs ilerde bısey olsa degıstıeemıcem belkı ogrtmen ıyı denk gelır
Noname21 Bizim akrabanın çocuğu ile kızım aynı sınıfa düşmüş inşallah düşmezler demiştim oysa ki düşmüş malesef
btba Noname21 ne bılım bende aynı sınıf olsn ıstemıstm beraber gıder gelır ödev beraber yaparlar etkinliklere bzde velı olarak beraber gıderdk dıe ama olmadı bzmde