Arkadaşlar selam. Oğlum iki buçuk yaşında. Odasını artık ayırmak istiyorum zira kardeşi doğacak. Eğer 3 yaşına kadar odasını ayırmazsam beşiğini kardeşine vermeyecek gibi duruyor. Önerilerinize ihtiyacım var. Bir yanım montessori tarzında hoş bir oda yapmak isterken bir yanım da düz bir karyola alıp gençliğine kadar kullansa iyi olur diye düşünüyor. İlk çocuğum hem hevesim de var odası için. İkeadan divan istemiyorum kura ya da karyola tarzı yataklara baktım. Sizce nasıl kullanışlı mı? Bir de mobilyacılardan genç odalarının karyolalarına baktım beğendiklerim var. İkea şifonyerimiz var zaten onunla kombinleyeceğim. Bir tane çift kapaklı ya da 3 kapaklı dolap ile karyola almak istiyorum açıkcası. Uzun yıllar da kullansın kardeşi büyüyünce ona devretsin istiyorum sizce ne almalıyım kafayı yicem düşünmekten bir türlü karar veremedim