Çinko oksit içerek krem sürmeniz gerekli orani ne kadar fazla olursa o kadar iyi gelir. oksizinc diye krem var mavi olani cok cok iyi. (Pembesini almayin ama) . Travazol ile de karistirip surebilirsiniz. Siz yine doktora goturun bnce sivilcelenme ve kabuklanma cilt problemi olabilir belki baska bir krem verir doktor. Pisikse eger zaten bu iki krem ise yarayacaktir. Gecmis olsun