SooMin Rabiiul Aa hayırlı olsun sizinle konuşmuştuk daha önce geçen Temmuzda doğum yapmıştınız yanlış mı hatırlıyorum 🙂
momas Rabiiul bu kadar erken heeeee. Yürek yemişsin yiğidim. Şaka bir yana şok oldum ama çokta duygulandım hayırlı olsun aşkım🥹🥹🥹❤️❤️
Rumeysa_arya4 Rabiiul Oooo çok mükemmel şimdiden papatya ve sinir stres hapları evde stok yap aşko sende bendensin😂😂
hepyerdeyizz Rabiiul Merak etme hicbirsey olmaz sadece hamiellik zor geçiyor sonrası ara ara herkeste olan bunalım dışında çok iyi . Heleki büyük bebek çocuk Daha aktiflesiyir bildiğin sorumluluk ne öğreniyor ben tam yaşında hamile kaldım 22 ay var araladi hata daha az Küçük 5 aylık ama şükür ki Araları iyi büyük oğlum uyusa küçük onh arae girunce sevinir falan . Çok güzel 🌸♥️Erken bilmem ne diyenlere kulağını tıka hayirli olsun
gizememre Rabiiul ay gözün aydın kuzum stres yapma hayırlısıyla gelsin minik kuşumuz tayinim çıksa ben de isterdim arayı çok açmadan 🥲
forumgurmesi Hayırlı uğurlu olsun güle güle büyütün. 🎀 Kızlarımın arası 2 yaş 9 ay olacak herkes bu büyümeden o olacak nasıl büyüteceksin diyor, şimdiden gelecek sorulara nasihatlere hazırlıklı olun😅
SooMin forumgurmesi Benimkilerin arasında dört buçuk yaş var onlara bile ne laflar ediyorlar yaş için bitmez dırdırları 😀
Gunesnil_23 forumgurmesi hahhaha aynısını bende çok duyuyorum sanki kendileri bakıyor hiçbirinin bir defa bana faydası yoktur 🤣
aslhns Rabiiul hayrlı olsun 💕 sağlıkla gelsin bebiş. Üst üste biraz zor ama belli bir zamandan sonra rahatlarsınız zaman hızlı geçiyor ☺️