Merhabalar herkese
20 Aylık bir bebeğim var.Akşamları 21:30da uyuyor.Şundan 3 hafta öncesine kadar gece susadığında kalkar bir iki kez sallar geri yatırırdım ama 3 haftadan beri gece 02:30-03:00 arası kalkıyor çığlık kıyamet ağlıyor ayağımda sallıyorum uyuyor ama sadece ayağımda sallarken uyuyor.Sallamam dursun hop geri uyanıyor.Beşiğine koyduğum an oturup konuşuyor yanıma yatırıyorum yine uyuyan çocuk birden konuşuyor ama sallayınca geri uyuyor.Otomatik beşik gibi oldum uyurken bile ayağımı sallıyorum oturarak uyuyorum mahvoldum😭
Neler yapabilirim bu konuda? Böyle bir durum yaşayan var mı?
Öğle uykusuna 13:00da yatırıyorum bazen 2-3 saat uyuyor bu detayıda ekliyim.