Kızlar bebegim 3 ay 12 günlük kadın hastalıkları anestezili kolposkopi ve biyopsi yapılacak gecen seneden beri erteliyorum fakat artık mecbur yaptırmak durumundayım. Anestezili olacağı için süt sagıcam ama çevremde bazı kişiler genel Anestezi ile dogumdan sonra emzirebiliyorsan şimdiki durumdan sonra da emzirebilirsin diyor kafam karıştı doktora sorucam o gun ama aklımı kurcalıyor bu konu en son rontgen çekildiğinde bile 6 saat emzirememistim bu daha riskli geliyor