jasminebk dışarıda bebek arabasında falan gezmeyi sevmiyor mu öyle kriz anlarında kendinizi dışarı atin. Veya suyla oynamayı seviyorsa koyun önüne su veya küvetin içine koyun oyalansın bunlari denediniz mi. Benimkide 16 aylık çok miz miz oldu her şeyi tutturup ağlıyor yapicam diye. Sabir ediyorum ekran vermiyorum ben. Mecbur kalıp verene bir şey diyemem ama tüm yolları deneyin. Ben yeri geliyor günde 3 4 kere sokağa çıkıyorum enerjisini atsın gezsin oynasın diye. Sabah akşam parka götürüyorum. Oyuncaklardan çok çabuk sikilan bir çocuk benimki evde nerede tehlikeli bir yer var orayla oynamak istiyor izin vermeyince kiyametler kopuyor ama yinede ben kararlı davranıp kendi sinir sistemimi bozup ağlamasına katlanıyorum 😢 bazen çok sinirleniyorum ama sabir diyorummm