Benim oğlum 7 aylık oldu normalde her şeyi çok severek yiyordu. Birkaç gün önce kıyma tattırdım ikinci lokmada kustu bıraktım zorlamadım. Ama ondan sonra ne versem isteksiz davranmaya başladı boş kaşığa bile ağzını açan çocuk gitti resmen. Çok üzgünüm ve ne yapacağımı bilmiyorum