Cihangr GamzeAkova ya bi tanıdıgıma sordumda tekerlekliler güzel ama bebek hareketlendiği zaman sağa sola araba devriliyor dedi . Birde öne yük binmiş birinde iyice araba öne devrilmiş. SİZinki hangi model ne kadardır kullanıyorsunuz 💐
Cihangr Meraklitaze mağazada sürdüm denedim zaten bende sanmıyorum hiç ama bebek büyüdükçe çok hareketlendikçe sağa sola asılınca devriliyor dedi bir tanıdıgım. Zaten aldık artık çok geçte aklıma takıldı haftaya elime geçicek
GamzeAkova Cihangr joie litatrax 3. 1 yildir kullanıyorum sorun yasamadim tavsiye uzerine aldim ben. Hic oyle sorunlar yasamadim
Cihangr Deletedmom143 hangi modelini kullanıyorsunuz. Yukarıda yazdıgım şikayetleri yaşadınız mk acaba 💐
Cihangr Deletedmom56 hangi modeli kullanıyorsunuz devrilme şikayetlerini yaşadınız mı bir de ne kadar almıştınız 😊
Deletedmom143 Cihangr joie litetrax 3 kullanıyorum oğlum maşallah çok hareketli olmasına rağmen devrilme vs gibi sorunlar yasamadık çok şükür 🙏🏻💕
Deletedmom56 Cihangr litetrax kullanıyoruz. Sürümü çok kolay devrilme gibi bir problem yaşamadık tek teker ama öndeki iki küçük tekerin birleşimi gibi zaten😌
Cihangr Deletedmom56 sürümünü bende beğendim ama devriliyor falan diyince bi acaba mı dedim. Birde puset tek başına takılabiliyor mu arabaya iç içe mi kullanılıyor sadece
Brvnznd Cihangr ben yeni aldım kuzum 4 aylık daha çok kullanamadık bir kere kullandım memnunum severek kullanıyoruz
Deletedmom56 Cihangr yok takılmıyor iç içe kullanılıyor biz 7,5 aylığız pusetli de kullandım şu an normal olarak kullanıyorum çok beğeniyorum dediğim gibi tek eksisi bence alt sepeti
Deletedmom143 Cihangr 1yasına 5 gün var 🙂 pusetini almadım ben ilk arabamız Da pusetini almıştım ama sürüşü inanılmaz rahatsızdı ağırdı gitmiyordu resmen. 4 aylıkken de bunu aldım bundan çok memnun kaldım
Deletedmom56 Cihangr pregonun mama sandalyesini kullanıyorum ondan da çok memnunum☺️Bebek arabasını bilmiyorum ama
Cihangr Deletedmom56 teşekkür ederim ☺️ prego da alimünyüm gövde çift taraflı kullanım ve pusetin tek kullanılması öne çıkarıyor gibi ama kısmet aldık artık